0 Kč Počet položek: 0 Zobrazit

Reklamační řád

Veškeré reklamace vyřizujeme pouze prostředníctvím balíkových a zásilkových služeb. Reklamované zboží prosím zasílejte prostřednictvím české pošty.

Lhůta pro uplatnění odpovědnosti za jakost při převzetí činí 24 měsíců, při koupi již použitého spotřebního zboží se tato lhůta v souladu s § 2168 občanského zákoníku zkracuje na 12 měsíců.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
 

Oprávněné reklamace řešíme formou opravy, výměny zboží, nebo vrácení peněz. Kontrétní způsob vyřešení stanoví v souladu se zákonnými ustanoveními fy Mobilden. Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupujicí místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu. Reklamace vyřizujeme rychle, bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme. Lhůta pro vyřízení reklamace je max. 30 dnů od převzetí zboží prodávajícím

 

S reklamací příslušenství nebo servisního dílu se obracejte výhradně na naši firmu.

Reklamaci mobilního telefonu je možné uplatnit doručením na adresu autorizovaného servisu kdekoliv v ČR (nejrychlejší způsob vyřízení reklamace). Telefony pochází z oficiální distribuce, autorizovaná servisní centra po celé ČR reklamace našeho zboží akceptují. Druhou možností je doručení reklamce telefonu na adresu firmy Mobilden.

Záruční lhůta se nevztahuje na běžné opotřebení výrobků. Nevztahuje se také na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením, dále se nevztahuje na zboží, které bylo neodborně používáno nebo ošetřováno, nebo vystaveno netypickým podmínkám pro dané zboží.

Pozor ! Reklamace servisních dílů (LCD displeje, dotykové desky, sklíčka, kryty, klávesnice, flex kabely, repro + mikro díly) uznáváme pouze na základě předložení dokladu o odborné instalaci od autorizovaného GSM servisu. Bez dokladu o odborné instalaci nemusí být reklamace servisního dílu uznána. Je to z důvodu toho, že záruka se nevztahuje na případnou neodbornou instalaci servisního dílu. Servisní díly a baterie jsou kvůli identifikaci původu opatřeny speciálním značením dodavatele. V případě absence tohoto značení není možné přijmout reklamaci nebo odstoupení od smlouvy takového zboží.

Náklady na dopravu reklamovaného zboží od kupujícího k prodávajícímu (servisnímu středisku) hradí kupující. Náklady na zaslání vyřízené reklamace zpět ke kupujícímu hradíme my – fy Mobilden. V případě využití služeb autorizovanéh servisního centra využije kupující osobního vyzvednutí reklamace z daného servisního místa.

Reklamační formulář Mobilden.cz
 
Reklamované zboží zasílejte na adresu:
 
Mobilden.cz
reklamační oddělení
Sádky 22
796 01 Prostějov
e-mail: info@mobilden.cz
 
Special prices

Kontakty

Mobilden.cz
Sádky 22, 796 01 Prostějov
Email: info@mobilden.cz

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace Rozumím