0 Kč Počet položek: 0 Zobrazit

Doprava a platba

Kdy a jak Vám dodáme objednané zboží:

Zboží doručujeme do 2 - 4 pracovních dnů od přijetí objednávky v rámci České republiky. Rychlost dodání závisí na době přijetí objednávky. O termínu doručení budete informováni dopravcem. Skladová dostupnost "skladem" znamená, že zboží máme skladem na našem nebo externím skladu.

Naším jediným smluvním dopravcem je Česká pošta.

Při objednávání lze zvolit doručení expresním balíkem České pošty:

  • balík do ruky
  • balík na poštu

Výhodou je rychlost dodání, kvalita služeb, pojištění zboží. Možnost zaslání na konkrétní adresu nebo na poštu poblíž vašeho bydliště.

Ceny poštovného, balného:

  • ZDARMA       při nákupu nad 10.000,-
  • 79,-             balík na poštu - platba převodem na účet
  • 88,-             balík do ruky - platba převodem na účet
  • 129,-           balík na poštu - platba dobírkou
  • 138,-           balík do ruky - platba dobírkou

Jak platit

  • dobírkou u pošťáka
  • dobírkou na výdejně české pošty
  • převodem na účet  - číslo účtu Mobilden: 2900492345/2010 (zboží expedujeme až po připsání částky na náš účet)

Při platbě převodem zadávejte jako variabilní symbol číslo objednávky.  Pokud nedorazí platba do 7 dnů od přijetí objednávky, vyhrazujeme si právo na storno takové objednávky.

Převzetí zboží

Svým podpisem přepravci při převzetí zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou. Případné poškození zásilky, způsobené přepravou, je tudíž nutné reklamovat ihned v momentě přebírání zboží. Na pozdější reklamace bohužel nelze brát zřetel (to se samozřejmě netýká závad, na které se vztahuje zákonem stanovená záruční lhůta 24 měsíců). Zboží expedujeme v originálních přepravních obalech dodavatelů. Tyto obaly poskytují při běžné manipulaci dostatečnou ochranu a případné poškození z přepravy je na nich většinou dobře patrné. Při přebírání objednaného zboží je proto nutné se přesvědčit, zda není dodaná zásilka nebo její části – zejména její originální obal – nepřiměřeně mechanicky poškozená (například nepřirozeně zdeformovaná krabice, promáčklý obal, protržený igelit atd.)

Nepřevzetí zboží

Nepřevzetí zboží kupujícím je jednoznačným porušením uzavřené kupní smlouvy, která vznikla v momeně odeslání objednávky.

Nepřevezme-li kupující objednané zboží a zboží bude vráceno prodávajícímu, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím vynaložené náklady na dopravu zboží v plné výši. Po vrácení nepřevzatého zboží zpět prodávajícímu bude kupujícímu vystavena zálohová faktura na dopravu zboží se spatností 10 dnů. V případě, že nebude faktura uhrazena, je prodávající oprávněn vyžadovat její úhradu soudní cestou.

Special prices

Kontakty

Mobilden.cz
Sádky 22, 796 01 Prostějov
Email: info@mobilden.cz

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace Rozumím